ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ & ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ

Α. Πληροφορίες Αποστολής και Κόστος Μεταφορικών

Οι αποστολές γίνονται σε όλη την Ελλάδα. Τα περισσότερα προϊόντα μας αποστέλλονται εντός 2-3 εργάσιμων ημερών με κάποια συνεργαζόμενη Εταιρεία ταχυμεταφορών (courier). Τα έξοδα αποστολής (μεταφορικά) διαμορφώνονται ως εξής:

Η πληρωμή με χρεωστική/πιστωτική Κάρτα ή Κατάθεση δεν έχει καμία επιβάρυνση.

Οι συνεργαζόμενες εταιρίες courier είναι ΑCS, ΕΛΤΑ Courier, DHL, UPS.
Μπορείτε επίσης να παραλάβετε την παραγγελία σας από το κατάστημα (ή κατόπιν τηλεφωνικής συνεννόησης). Στην περίπτωση αυτή το κόστος μεταφορικών είναι δωρεάν! Πριν περάσετε από το κατάστημα μας παρακαλώ τηλεφωνήστε μας ώστε να βεβαιωθείτε πως η παραγγελία σας είναι έτοιμη. 

Β. Χρόνος Αποστολής και Παραλαβής της Παραγγελίας

Οι παραγγελίες που γίνονται μέχρι τις 14:00 συνήθως αποστέλλονται την επόμενη ημέρα και ανάλογα τον τόπο προορισμού, εφόσον για όλα τα προϊόντα η κατάσταση διαθεσιμότητας τους είναι: “Άμεση Διαθεσιμότητα (σε απόθεμα)“. Μπορείτε να δείτε την κατάσταση διαθεσιμότητας κάθε προϊόντος στην σελίδα περιγραφής του στον παρόντα διαδικτυακό τόπο.

Μόλις γίνει η παράδοση του δέματος στην συνεργαζόμενη εταιρεία courier, θα ειδοποιηθείτε με email (εφόσον έχετε δηλώσει την ηλεκτρονική σας διεύθυνση) είτε με sms (εφόσον έχετε δηλώσει αριθμό κινητού τηλεφώνου) για τον κωδικό αποστολής. Στην συνέχεια μπορείτε να παρακολουθήσετε την πορεία του δέματος σας στην ιστοσελίδα της Εταιρείας courier με την οποία πραγματοποιείται η αποστολή.

Η παραλαβή του προϊόντος συνήθως γίνεται την επόμενη εργάσιμη ημέρα της αποστολής. Σε ορισμένα νησιά και απομακρυσμένες περιοχές ενδέχεται να χρειαστεί μία επιπλέον εργάσιμη ημέρα. Τα Σαββατοκύριακα δεν γίνονται παραδόσεις από την Εταιρεία courier.

Η ώρα παράδοσης εξαρτάται κάθε φορά από την διαδρομή του courier και δεν δύναται να είναι γνωστή κατά την αποστολή της παραγγελίας. Αν προτιμάτε κάποιο συγκεκριμένο χρονικό διάστημα παράδοσης, μπορείτε να το γράψετε στα σχόλια της παραγγελίας σας. Από πλευράς μας θα το μεταφέρουμε στην συνεργαζόμενη εταιρεία courier, η οποία λαμβάνει υπόψη τα σχόλια αυτά, χωρίς να δεσμεύεται.

Σημειώστε πως η Εταιρεία courier αποτελεί εξωτερικό συνεργάτη της Επιχείρησης μας.

Γ. Πολιτική Επιστροφών

Απαραίτητη προϋπόθεση για την επιστροφή προϊόντων είναι να έχετε στην κατοχή σας το σχετικό παραστατικό αγοράς που αποδεικνύει την συναλλαγή (π.χ. Απόδειξη Λιανικής, Τιμολόγιο Πώλησης/Δελτίο Αποστολής).

1) Ελαττωματικά Προϊόντα

Σε περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος απευθυνθείτε στην Επιχείρηση μας για την αντικατάσταση αυτού. Η Επιχείρηση μας θα αντικαταστήσει το προϊόν εφόσον πληρούνται οι προϋποθέσεις του νόμου και τηρηθούν οι  παρόντες όροι.

2) Δικαίωμα Υπαναχώρησης

Δικαιούστε να υπαναχωρήσετε από την παρούσα σύμβαση εντός 14 ημερολογιακών ημερών χωρίς να δώσετε οποιαδήποτε εξήγηση. Η προθεσμία υπαναχώρησης λήγει 14 ημερολογιακές ημέρες από την επομένη της ημέρας που εσείς ή ένας τρίτος, υποδειχθείς από εσάς και διάφορος του μεταφορέα, αποκτήσατε/σε τη φυσική κατοχή των εκάστοτε αγαθών. Προκειμένου να ασκήσετε το δικαίωμα υπαναχώρησης, οφείλετε να ενημερώσετε σχετικά την Επιχείρηση μας, εντός της παραπάνω προθεσμίας, είτε τηλεφωνικά είτε μέσω  email.

Το δικαίωμα υπαναχώρησης που προβλέπεται στα άρθρα 3ε έως 3ια του                           Ν. 2251/1994 δεν ισχύει α) στην προμήθεια αγαθών που κατασκευάζονται σύμφωνα με τις εξατομικευμένες προδιαγραφές του καταναλωτή, β) στην προμήθεια αγαθών, στα οποία έχει επέλθει ζημία από υπαιτιότητα του καταναλωτή, γ) στην προμήθεια αγαθών, τα οποία λόγω υγιεινής δεν είναι κατάλληλα για επιστροφή (π.χ. εσώρουχα)  και δ) στην προμήθεια αγαθών, των οποίων η συσκευασία τους είναι κατεστραμμένη. 

Τα προϊόντα που αγοράστηκαν πρέπει να επιστραφούν στην αρχική τους κατάσταση συνοδευόμενα από το σχετικό παραστατικό (απόδειξη – τιμολόγιο) πώλησης.

ΠΡΟΣΟΧΗ: Σε κάθε περίπτωση προτού προβείτε σε οποιαδήποτε εκ των ως άνω ενεργειών επικοινωνήστε μαζί μας, τηλεφωνικώς στο τηλ. 2155555941 ή μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στο repairlogic.kif@gmail.com για να σας καθοδηγήσουμε σχετικά με τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσετε ανάλογα με το πρόβλημα που αντιμετωπίζετε.

3) Συνέπειες της υπαναχώρησης

Σε περίπτωση επιστροφής προϊόντος, εντός των πλαισίων των παρόντων όρων, ο καταναλωτής έχει τη δυνατότητα να επιλέξει, είτε να του επιστραφεί το καταβληθέν ποσό, είτε να προχωρήσει σε αντικατάσταση του προϊόντος που επιστρέφει με προϊόν τουλάχιστον ίσης αξίας ή μεγαλύτερης καλύπτοντας την όποια διαφορά, είτε να πιστωθεί το ποσόν της αξίας του επιστραφέντος προϊόντος στον προσωπικό λογαριασμό που διατηρεί στο ηλεκτρονικό κατάστημα «www.repairlogic.gr.».  

Η ανωτέρω επιστροφή χρημάτων θα εκτελεστεί από την Επιχείρηση, χρησιμοποιώντας το ίδιο μέσο πληρωμής που χρησιμοποίησε ο καταναλωτής για την αρχική συναλλαγή, εκτός κι αν ο τελευταίος συμφωνήσει ρητώς για κάτι διαφορετικό. Σε κάθε περίπτωση, δεν θα χρεωθούν έξοδα για τέτοια επιστροφή χρημάτων, παρά μόνο εφόσον ο καταναλωτής προτείνει διαφορετικό μέσο επιστροφής των χρημάτων του (από αυτό που χρησιμοποίησε στην αρχική συναλλαγή).

Εφόσον η αγορά είχε γίνει με πιστωτική/χρεωστική κάρτα θα γίνεται ακύρωση συναλλαγής και αντίστοιχη ενημέρωση (πίστωση) του λογαριασμού του καταναλωτή, μέσα σε διάρκεια 14 ημερολογιακών ημερών από την επομένη της ημέρας που ενημερώθηκε σχετικώς η Επιχείρηση.

Εφόσον η αγορά είχε γίνει με αντικαταβολή του καταναλωτή στον τόπο παράδοσης, ή σε οποιαδήποτε περίπτωση δεν είναι δυνατή η επιστροφή χρημάτων με το μέσο που χρησιμοποιήθηκε στην αρχική συναλλαγή, η επιστροφή των χρημάτων σε περίπτωση υπαναχώρησης, θα πραγματοποιείται κατόπιν συνεννόησης, με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό που θα υποδείξει ο καταναλωτής χωρίς δική του επιβάρυνση.

Σε περίπτωση που ο λόγος επιστροφής/αλλαγής του προϊόντος οφείλεται σε λάθος της Επιχείρησης ή σε ελαττωματικό προϊόν, τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν την Επιχείρηση, διαφορετικά τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν τον καταναλωτή/πελάτη.

4) Διαδικασία και Τρόποι Επιστροφής προϊόντων

1. Στο φυσικό μας κατάστημα:

Μπορείτε να επισκεφθείτε το φυσικό κατάστημα μας (Κηφισιας 234-236 & Κασσαβετη 1 Κηφισιά), όπου το προσωπικό μας θα ελέγξει την κατάσταση του προϊόντος και θα σας εξυπηρετήσει. Αν επιθυμείτε να πραγματοποιήσετε αντικατάσταση του προϊόντος με κάποιο άλλο, συστήνεται να επικοινωνήσετε προηγουμένως με το κατάστημα μας, ώστε να επιβεβαιώσετε την διαθεσιμότητα του νέου προϊόντος.

2. Αποστολή προϊόντος:

Μπορείτε να μας αποστείλετε το προϊόν στην έδρα της Επιχείρησης μας ακολουθώντας την εξής διαδικασία: Αρχικά συσκευάζετε το προϊόν στο κουτί στο οποίο παραλάβατε την παραγγελία σας. Μέσα στη συσκευασία τοποθετείτε συμπληρωμένο έντυπο υπαναχώρησης (σχετικό υπόδειγμα μπορείτε να βρείτε κάνοντας click εδώ και αποστέλλετε το δέμα, μέσω της εταιρείας ταχυμεταφορών από την οποία παραλάβατε την παραγγελία σας, υπ΄ όψιν του Τμήματος Επιστροφών της Επιχείρησης μας. Αποστολή προς:

ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΦΥΣΙΚΟΥ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΟΣ

Για περαιτέρω απορίες και καθοδήγηση σχετικά με την αποστολή του προϊόντος μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μας στο τηλ. 2155555941

5) Ακυρώσεις παραγγελιών

Εφόσον καταχωρίσετε την παραγγελία σας στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα «www.repairlogic.gr.» είναι δυνατή η ακύρωσή της, με αποστολή μεταγενέστερου της παραγγελίας e-mail στο repairlogic.kif@gmail.com, εντός των επόμενων δύο (2) ωρών,  και εφόσον τα προϊόντα ΔΕΝ έχουν παραδοθεί προς αποστολή.
Για την καλύτερη εξυπηρέτησή σας, να αναγράφετε τον αριθμό της παραγγελίας σας.

Παρατηρήσεις

Η Επιχείρηση μας διατηρεί το δικαίωμα να τροποποιήσει νομίμως τους όρους του παρόντος ‘’ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ & ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ’’, δημοσιεύοντας τους σχετικούς νέους όρους και προϋποθέσεις στον παρόντα διαδικτυακό τόπο.

Σε περίπτωση επαναλαμβανόμενων επιστροφών από τον καταναλωτή, η Επιχείρηση διατηρεί το δικαίωμα να αρνηθεί την αποδοχή επιστροφής προϊόντος, λόγω κατάχρησης του δικαιώματος υπαναχώρησης ή αντικατάστασης, ακόμα κι αν πληρούνται οι ανωτέρω όροι και προϋποθέσεις (αρθρ. 281 ΑΚ).

Οι φωτογραφίες των προϊόντων που είναι αναρτημένες στην ιστοσελίδα «www.repairlogic.gr.» δεν μπορούν σε καμία περίπτωση να λειτουργήσουν δεσμευτικά για την Επιχείρηση μας.

Εφόσον δεν τηρηθεί η νόμιμη ως άνω διαδικασία ή δεν πληρούνται οι νόμιμες προϋποθέσεις για να γίνει δεκτή η επιστροφή του προϊόντος, τότε αυτό θα επιστρέφεται στον καταναλωτή, ο οποίος θα επιβαρύνεται με τα έξοδα συσκευασίας και αποστολής.

Το προσωπικό της Επιχείρησης μας, βρίσκεται δίπλα σας, ανά πάσα στιγμή, πριν αλλά και μετά την παράδοση των προϊόντων μας, έτοιμο να συμβάλει στη λύση οποιουδήποτε προβλήματος ή/και απορίας τυχόν αντιμετωπίσετε.

Search