FAQ

Όλα τα μεταχειρισμένα προϊόντα μας καλύπτονται από εγγύηση 6 μηνών με το παραστατικό της εγγύησης που παρέχεται από την εταιρεία Repair Logic.

Η εγγύηση δεν ισχύει σε περίπτωση που:

Η βλάβη προκλήθηκε επειδή ο χρήστης δεν χρησιμοποιεί ή δεν συντηρεί τη συσκευή σύμφωνα με το εγχειρίδιο χρηστών που παρέχει ο κατασκευαστής.

Η βλάβη προκλήθηκε από νερό, πτώση ή απρόσεκτη φύλαξη.

Η βλάβη προκλήθηκε από επισκευή ή μεταποίηση λειτουργικού της συσκευής από άλλο κατάστημα.

Η βλάβη προκλήθηκε εξαιτίας ατυχημάτων ανωτέρας βίας, διαφορά ή πτώση τάσης ρεύματος, κακή φόρτιση μπαταρίας

Επισκεύη

Ο έλεγχος της συσκευής είναι δωρεάν. Σε περίπτωση που ο πελάτης επιθυμεί να αποστείλει την συσκευή του μέσω εταιρίας courier στο κατάστημα για έλεγχο, τα έξοδα αποστολής καλύπτει τον πελάτη.

Δεδομένα Συσκευής:

Με την υπογραφή του, ο πελάτης συμφωνεί με τους όρους που αφορούν τα προσωπικά δεδομένα του. Το κατάστημα δεν οφείλει να κρατήσει backup τα δεδομένα του πελάτη, εκτός αν ο ίδιος έχει κάνει αίτημα στο κατάστημα. Στα πλαίσια της επισκευής, ο πελάτης οφείλει να γνωρίζει πως το κατάστημα για τεχνικούς λόγους, μπορεί να έχει πρόσβαση στα προσωπικά του δεδομένα. Αν ο πελάτης δεν συμφωνεί με την πρόσβαση σε συγκεκριμένα τμήματα, το κατάστημα δεν μπορεί να εγγυηθεί την πλήρη επισκευή της συσκευής του.

Χρόνος Επισκευής:

Ο μέσος χρόνος επισκευής είναι συνήθως 1-3 εργάσιμες ημέρες. Σε περίπτωση που η επισκευή χρειαστεί περισσότερες ημέρες για να υλοποιηθεί λόγω έλλειψης ανταλλακτικού ή για οποιονδήποτε άλλο λόγο, το κατάστημα ενημερώνει τον πελάτη σε 1-2 εργάσιμες ημέρες.

Πορεία Επισκευής:

Η Repair Logic αναλαμβάνει να ενημερώσει τον πελάτη σχετικά με την πορεία της επισκευής του προϊόντος που έχει παραδώσει προς επισκευή στο κατάστημα, μετά απο:

1.Αίτημα του πελάτη σχετικά για ενημέρωση της πορείας επισκευής

2.Μόλις η συσκευή έχει επισκευαστεί και ελεγχθεί.

3.Αλλαγή κόστους επισκευής, πριν το κατάστημα προβεί σε επισκευή του προϊόντος.

4.Σε περίπτωση που η συσκευή δεν μπορεί να επισκευαστεί.

Ο πελάτης μπορεί να επικοινωνήσει με το κατάστημα οποιαδήποτε στιγμή (εντός των ωρών λειτουργίας του καταστήματος και να ενημερωθεί για την πορεία επισκευής.

Αποθήκευση συσκευής:

Το κατάστημα αποθηκεύει την συσκευή του πελάτη εάν ο ίδιος δεν μπορεί να την παραλάβει εντός διαστήματος 30 (τριάντα) ημερών. Μετα το πέρας των 30 ημερών, Το κατάστημα επικοινωνεί με τον πελάτη σχετικά με την παραλαβή της συσκευής. Αν ο πελάτης δεν παραλάβει την συσκευή του μετά την τηλεφωνική ειδοποίηση, η συσκευή δίνεται για ανακύκλωση.

Εγγύηση συσκευής:

Σε όλες τις επισκευές δίνεται εγγύηση ομαλής λειτουργίας 4 μηνών.

Σε περίπτωση επανάληψης του ίδιου προβλήματος στο χρονικό διάστημα της εγγύησης ο πελάτης έχει δικαίωμα να ζητήσει πίσω το ποσό που κατέβαλε(πλην το Φ.Π.Α.) ή να ζητήσει επανάληψη επισκευής έως 1 φορά εντός του χρονικού διαστήματος της εγγύησης που παρέχεται δωρεάν.

Αν επαναληφθεί για δεύτερη φορά το ίδιο πρόβλημα μέσα στο χρονικό διάστημα της εγγύησης τότε επιστρέφεται το ποσό που καταβλήθηκε πίσω στον πελάτη(πλην το Φ.Π.Α.).

Σε περίπτωση άρνησης της επαναλαμβανόμενης επισκευής, τότε θα αφαιρεθούν και τα ανταλλακτικά που χρησιμοποιήθηκαν και ο πελάτης θα επιβαρυνθεί με το κόστος τεχνικού ελέγχου.

Το κατάστημα έχει δικαίωμα να αρνηθεί την επιστροφή χρημάτων ή να επαναλάβει την επισκευή σε περίπτωση που παρατηρηθεί κακή χρήση από τον πελάτη, πχ πτώση ή βρέξιμο της συσκευής. Για όλες τις συσκευές υπάρχουν οδηγίες ορθής χρήσης που παρέχονται απο την επίσημη ιστοσελίδα του κατασκευαστή.

Το κατάστημα έχει δικαίωμα να αρνηθεί σε περίπτωση που ανοιχτεί η συσκευή από κάποιο άλλο πρόσωπο ή επιχείρηση. Η εγγύηση καλύπτει μόνο την επισκευή του ίδιου προβλήματος της συσκευής.

Δυνατότητα πληρωμής μέσω:

1.Κατάθεσης χρημάτων στους Τραπεζικούς Λογαριασμούς της Επιχείρησης μετά απο συνεννόηση με τον καταθέτη.

2. Χρεωστικής Κάρτας στο ταμείο του καταστήματος - σε αγορές μέσω του website

3.Μετρητά στο ταμείο του καταστήματος - σε αγορές με αντικαταβολή

Δεν υπάρχει δυνατότητα δόσεων

Σε περίπτωση προβλήματος της συσκευής δύναται να αποσταλεί το προϊόν συνοδευόμενο από ένα αντίγραφο του παραστατικού εγγύησης αποκλειστικά και μόνο στο Repair Logic.

Η διαδικασία που ακολουθείται εντός χρονοδιαγράμματος της εγγύησης, είναι η εξής :

Αποστέλλετε το προϊόν στο κατάστημα μας και με τη σειρά μας περνάμε σε τεχνικό έλεγχο και επίσημη αναφορά της βλάβης.

Η διαδικασία ελέγχου της συσκευής διαρκεί 7–10 εργάσιμες ημέρες.

Εφόσον διαπιστωθεί ότι η βλάβη οφείλεται σε κατασκευαστικό πρόβλημα και όχι σε υπαιτιότητα του χρήστη, προχωράμε σε αντικατάσταση ή επισκευή του προϊόντος.

Η εγγύηση δεν ισχύει σε περίπτωση που:

Η βλάβη προκλήθηκε επειδή ο χρήστης δεν χρησιμοποιεί ή δεν συντηρεί τη συσκευή σύμφωνα με το εγχειρίδιο χρηστών που παρέχει ο κατασκευαστής.

Η βλάβη προκλήθηκε από νερό, πτώση ή απρόσεκτη φύλαξη.

Η βλάβη προκλήθηκε από επισκευή ή μεταποίηση λειτουργικού της συσκευής από άλλο κατάστημα.

Η βλάβη προκλήθηκε εξαιτίας ατυχημάτων ανωτέρας βίας, διαφορά ή πτώση τάσης ρεύματος, κακή φόρτιση μπαταρίας.

Search